Frank M. Rinderknecht nemcsak j auttervez, de gyes zletember is. vrl vre kerkre llt egy-egy tanulmnyautt a Genfi Autszalonra, s valsznleg mg jl is keres vele, hiszen egsz seregnyi tmogat termkeit pti be a koncepcikba. Ezttal a vegyipari ris, a Bayer a zaZen legnagyobb mecns, gy a Porsche 911 Carrera S tpusra pl aut nagyrszt a cg manyagaibl plt.
A legltvnyosabb rszlet az egyetlen tltsz manyagdarabbl – a Bayer Makrolon fantzianev anyagbl – ksztett bubork, amely az aut tetejt s hts ablakait vltja ki. ttetsz manyagokbl emellett az utastrben is akad ppen elg, ilyenbl kszltek pldul az lsek lfelletei, amelyeket egybknt a Recaro szlltott a Rinspeednek. Csak kzelebbrl tnik fel, hogy az aut elejn nagy, csiszolt, s htulrl megvilgtott kristlyokat helyeztek el, ezek mr egy msik tmogat, a Swarovsky kedvrt kerltek az autra. A Swarovsky-kristlyok emellett a Bayer-fle gyngyhzfny festkben is megtallhatk, igaz,

mikroszkopikus mretben, de milliszm. A marketingpardban emellett a knnyfm felniket gyrt Borbet s az ell 245/30R20-as, htul pedig 305/25R20-as mret gumikat szllt Dunlop is rszt vett. Rinderknecht legrdekesebb fogsa azonban az gretreklm. Az gyes svjci ugyanis elmondta, hogy ha lesz szriagyrts, akkor a zaZenbe mr gzzem motor kerl, amelyet a Volkswagennel s a svjci energiagyi hivatallal kzsen fejlesztenek ki. gy ezekrl a cgekrl gy tehetett emltst a tanulmnyaut kapcsn, hogy most mg csak kzk sincs hozz.
A zaZen egyelre mdostsok nlkl tartalmazza a Porsche mszaki megoldsait, ami persze gy is bven elegend. A 355 lers, hathengeres boxermotor 4,8 msodperc alatt gyorstja 100 km/h-ra az 1495 kg tmeg karosszrit, az aut vgsebessge pedig 293 km/h, azaz semmivel sem lassabb, mint ugyanez a Porsche gyri karosszrival.