Rudee autóján nincsenek földet karcoló spoilerek, sem Angel-Eyes lámpák, de még igazán lefalazott lökősöket és nagy felniket sem találunk rajta. A kaszni 100%-ig acélból készült, és talán sokak számára nem is több az egész egy öreg fekete Kadettnél, lángnyelvekkel az oldalán. Aki így gondolkodik, csupán egy dolgot felejtett el: megnézni a verdát egy kicsit közelebbről.
A lassan 27 éves veterán 1979-ben látta meg a napvilágot, germánföld egyik szerelőcsarnokában. Az autó, és vele közel egyidős gazdája nemrégiben találtak egymásra: Ruddee régóta szemezett ezzel a típussal, miután pedig eladta régi Corsáját, el is tökélte, hogy egy hasonlóban folytatja autós pályafutását. Eredeti terve szerint egy kisebb motorral szerelt modellt épített volna át durvábbra, de végül ez a 2.2 soros 4-hengeres verzió minden téren megfelelőnek bizonyult. A teljesen gyári állapotú, mattfekete autót itt-ott megkezdte már az idő vasfoga, mindez viszont csak egy jó lakatos kérdése volt.
Nem sok időnek kellett eltelnie, és a Kadett már darabokra szedve várta sorsát egy ismerős műhelyben. A kibelezett, teljesen lecsupaszított kaszni kívül-belül homokszórózva lett, a hibákat kilakatolták és egyúttal több módosítás is történt rajta. A hátső sárvédők öt centivel szélesebbek lettek, a kilincsek eltűntek és helyüket egy teljesen egyedi, gombbal működő megoldás váltotta fel, a B-oszlopba faragva. A fényezőhöz egy lecsiszolt, fémtiszta kaszni került, melyből a nulláról indulva kellett maradandót alkotnia.
Időközben a motor is kikerült a helyéről, és a kasznihoz hasonlóan atomjaira bontották. A blokk teljes felújításon esett keresztül, és ha már szét volt szedve, némi tuningot is eszközöltek rajta: hengerfej-polír, sport-vezérműtengely, szívó- és kiömlőtorkok bővítése valamint lendkerék-könnyítés állt a recepten. A motor elemei közül ami csak lehetett, krómozás alá került, igazi Hot-Rod-os feelinget kölcsönözve ezel a motortérnek.
A kaszni színe terén sok elvetett variáció után esett a jelenlegire a választás. Az első gondolat ismét a mattfekete volt, majd ezt követte a kétszínű fényezés ötlete (a'la L200), majd végül az amerikai Pickupokról kölcsönzött sokadik lángmintás verzió lett a befutó. A festés alapja végül fekete maradt, de egy színváltós rétegett is kapott, mely bordó, arany és zöld csillámszerű fényt kölcsönöz az autónak. A fényezőt 6 hétig látta el munkával az autó festése, a végeredmény pedig önmagáért beszél.
A fényezés folyamata alatt már folytak a kárpitos munkák, bőrözve lett a műszerfal, teljesen egyedi tetőkárpit került fel (eredetileg nem is volt), valamint bőrözés alá kerültek a hátsó ülések is, melyeken a kívül látható lángminta folytatódik, fekete- és vajszín kombinációjában. Ugyanez a minta lesz fellelhető az oldalkárpitokon is, melyek jelenleg fejlesztés alatt állnak. Az első üléseket dönthető kagylók, a műszerfalon Wörthersee-n beszerzett illuminátoros órák, a belső világítást pedig 12 db magasfényű led váltotta fel. Krómozva lett a kormányoszlop és a pedálok, MOMO sport kormány, valamint egy Audi TT váltógombja és váltókerete került a gyári elemek helyére. A szélvédőre egy Opel Astrából kölcsönzött visszapillantó tükör került felragasztásra, a kormány alatt pedig Corsából származó agyat és vezérlőkarokat találhatunk.
Futómű terén 16" Dezent felni garnitúra került az autó alá, melyeket -60 mm-es ültetőrugók, és 4 db Koni gátló tart távol a sárvédő peremétől.
Jövőbeni tervekben az eddigiekben említettek mellett a csomagtér teljes beépítése, és némi „bugfix" szerepel, az autó pedig – az itt bemutatott gépekkel együtt - végső állapotában Szegeden, az évadnyitó tuning show keretei között is megtekinthető lesz!